بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به مراسم پاتخی که برهم خورد و سیگنال زردی که از یک اپراتور به بازار مخابره شد.
کد خبر : ۲۲۰۲۶۷

اخطار به بنجل‌فروشان بورسی

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها از برخی بازار دومی‌ها در بورس که سد معبر کرده‌اند خبر آورده که گویا برخی از بنجل‌فروشان این بازار تا تیرماه باید بازارشان را تخته کنند و مقام این بازار بازنگری را در دستور کار گذاشته که نماد شرکت‌هایی که سرمایه‌شان کمتر از حد نصاب باشد، به بازار‌های پایین‌تر منتقل شوند.

کوچ با مُهر تایید
سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که یکی از لیدر اصلی آرامکو ایرانی گویا راه خروج را در پیش گرفته و جایگزین آن، حتی استعلام و مهُر تایید جلوس بر صندلی را گرفته و به‌زودی به مقصد خیابان کریمخان، کوچ خواهد کرد.

عروسی که گل نچید
یکی از سهم‌هایی که به‌عنوان عروس سهم‌های فرابورس بوده و سهامداران آن منتظر پاتختی با حضور هیات‌مدیره بودند، اما گویا این مراسم بدون افزایش‌سرمایه بوده و فامیل‌ها با دست خالی برگشتند.

سهام زرد در فرابورس!
خبری که چند وقت پیش، نوید آن را داده بودیم که دیگر "همراه" بورسی‌ها تنها نیست، به واقعیت پیوست و بالاخره از دکل‌های اپراتور زردپوش خبری مخابره شد که بخش ایرانی این اپراتور می‌تواند دکل‌های خود را در نبش ساختمان خیابان دیدار بنا کند.

نماینده محجوب!
برخی‌ها امروز با لباس کارگری در خانه ملت حاضر شده و خود را طرفدار قشر کارگر جامعه لقب دادند اما؛ بد نیست خاطره آن مرد کاپشن‌پوش کارگر را یکبار مرور کنید چراکه او سال‌ها در خانه کارگر بود و هیچ و شما هم عضو هیات مدیره شستا هستید و ...، البته ۴سال فرصت باقی مانده تا مقایسه کنیم، ولی شما حداقل با یک کت به مجلس نیا.

خانه‌تکانی خانه‌ملتی‌ها
مجلس دهمی‌ها و سمت‌های جدید آن‌ها واقعا جالب‌اند،۶نماینده وزارت رفاه که تنها ۴عضو سابق به شستا رفته‌اند، وزارت صمتی‌ها و البته دیپلمات‌ها نیز هر کدام پذیرای ۴عضو دیگر شدند و وزارت کشور و ارشاد، نفت، ورزش علوم دادگستری هر کدام ۲عضو، وزارت نفت هستند؛ البته سراغ نهاد‌ها دیگر نمی‌رویم که خیلی زیادند از ردصلاحیت‌ها.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Netherlands
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
خدا وکیلی ....... با این شفاف سازی در خبرهات... والله یه مترجم باید بیاد و این .......... را که مینویسی ترجمه کنه... خب عزیزم وقتی ......... نداری از .....نام ببری و میگی آرامکوی ایرانی بهتر نیست .....بشی و ... ......!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
با تشکر از برادر پنج و نیم عصری، ایکاش به جای حرف زدن با گوشه کنایه، اسم شرکتها و افراد را ببرید، متن ادبی با کنایه و استعاره می نویسی انگار برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
اخه ...... خودت فهمیدی چی نوشتی