کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
مقاومتهای زیاد درمقابل شاخص
شاخص این روزها نوسانات زیادی راتجربه میکند، از تلاشهای هر روزه برای رسیدن به مرز ۲ میلیون واحد گرفته تا ریزشهای ناگهانی همه حکایت از وجود مقاومت پیش روی شاخص دارد.

علیرضا قدرتی، مدیرعامل کارگزاری آوانوین در بررسی حرکت شاخص به بورس نیوز گفت: عبور شاخص از مرز ۲ میلیون واحد، نیاز به قدرت و زمان بیشتری نسبت به مرز یک میلیون واحدی دارد که شاخص مدتها قبل از آن عبور کرد، بنابراین به نظر میرسد نوسان زیادی نسبت به مقاومتهایی که شاخص اخیرا از سرگذرانده پیش بیاید.
وی ادامه داد:با در نظر گرفتن گزارش خوب شرکت ها، تداوم ورود نقدینگی، حمایت دولت، انتظارات تورمی و رشد دلار، میتوان عبور شاخص از مرز ۲ میلیون واحد را با وجود مقاومتهای زیاد در این مسیر قطعی دانست.
به گزارش بورس نیوز، با اصلاح نرخ ارز، بورس نیز روند اصلاح را در پیش گرفت، اما به عقیده کارشناسان این امر طبیعی بوده و نمیتوان افت ۲ درصدی و بازار قرمز را ریزش دانست. از سوی دیگر ورود نقدینگی ادامه داشته و نرخ ارز نیز افزایشی است بنابراین این دو عامل را میتوان بسیار تاثیرگذار بر حرکت بازار سرمایه دانست.
گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
عبور حتمی شاخص از مرز ۲ میلیون واحد کارشناس بازار سرمایه در یادداشتی برای بورس نیوز تاکید کرد:
توصیه هایی به تازه واردها پیش گشایش؛
روند معاملات منفی نمی شود کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
اتفاقی که بازار سرمایه را به کما می برد... کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
عبور حتمی شاخص از مرز ۲ میلیون واحد کارشناس بازار سرمایه در یادداشتی برای بورس نیوز تاکید کرد:
توصیه هایی به تازه واردها پیش گشایش؛
روند معاملات منفی نمی شود کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
اتفاقی که بازار سرمایه را به کما می برد... ارسال نظر
نظرات بینندگان
دوباره اظهار نظرات خورشتی .افت دو درصدی کدومه. خودت بورس نیوز واقعا به کلام این آقایان اعتقاد داری دو درصد افت.چرا اینا رو میزاری شاخص از 2.5میلیون رسیده به 1.75میلیون این میشه دو درصد.این اصلاح نیست ریزشه. درسته خیلی سهام ها رشد بی رویه کردند نسبت به ارزش ذاتی ولی چرا نمیگید کدام سهام ها وچرا الان تر وحشک با هم میسوزه.میگید تقصیر سهام داره خرد؟وقتی حقوقی یا بازیگرسهام صف خرید درست میکنه وبعد زیرشو خالی میکنه معناش چیه؟ سازمان بورس اگه میدونه قیمت یه سهم چقدر باید باشه نباید اجازه بده سهم از یه میزان عبور کنه که سهم بیوفته دست سفته دار ودستکاری وظن .مگه نمادهای کمی بخاطر این متوقف نشده .سازمان چکار میکنه .یه چند روزی میبنده درشو بعد باز میشه.سهامدار خرد چه گناهی داره.تموم هیجان از خوده سازمان بورس به مردم وارد شدند ومردم ما هم همه شور حسینی دارند.تاریخ را دوره کنید.
پاسخ
اول تاریخ مقاله را نگاه کن
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
