بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا اعلام کرد؛

گشایش انبار رطب مضافتی در یکشنبه هفته آینده

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای از گشایش انبار رطب مضافتی برای نخستین بار جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی خبر داد که زمان گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی مربوط به این انبار نیز روز یکشنبه ۱۴ دی ماه اعلام شده است.
کد خبر : ۲۳۳۵۸۷

گشایش انبار رطب مضافتی در یکشنبه هفته آینده

به گزارش بورس نیوز، مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا در اطلاعیه‌ای از گشایش انبار رطب مضافتی برای نخستین بار جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی خبر داد که زمان گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی مربوط به این انبار نیز روز یکشنبه ۱۴ دی ماه اعلام شده است.

در این اطلاعیه که مخاطب آن کلیه کارگزاران و فعالان بازار گواهی سپرده کالایی هستند آمده است: از امروز ۱۰ دی ماه انبار رطب مظافتی بم فعال شده و با نماد "رطب ۰۰۰۲پ۰۱" و نام "رطب مضافتی ۰۰۰۲ افشار تعاون بم (پ) " آماده پذیرش محصول مشتریان خواهد بود.

زمان گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی مربوط به این انبار نیز روز یکشنبه ۱۴ دی ماه اعلام شده است.

براساس اطلاعیه مذکور، محصول تحویلی به انبار باید تولید سال جاری بوده و انباردار کالای تولیدی سال‌های گذشته را پذیرش نخواهد کرد.

آخرین روز معاملاتی نماد ایجاد شده، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده و پس از آن معاملات نماد برای فرآیند تحویل و تسویه حساب با انبار متوقف خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر