بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت:

نبود مرجع قیمت‌گذاری برای خرما در بورس کالا

رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت:یکی از مشکلات تولیدکنندگان این محصول، نبود مرجع قیمت‌گذاری بوده و قبل از عرضه خرما در بورس کالا باید اطلاع رسانی مناسب و کافی برای فعالان بازار آن انجام شود.
کد خبر : ۲۰۳۴۹۱

نبود مرجع قیمت‌گذاری برای خرما در بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، محسن رشید فرخی درباره عرضه خرما در بورس کالا اظهار کرد: یکی از راه‌های بهبود روند معاملات خرما و حمایت از کشاورزان، عرضه این محصول در بورس کالا بوده و ما از این کار استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: خرما انواع گوناگونی دارد. یک نوع آن مانند خرمای پیارم، خشک بوده و شرایط نگهداری آن ساده‌تر است؛ اما نوع دیگر آن مانند خرمای مضافتی که هم در بازار داخل کشور و هم در بازار‌های صادراتی خریدار دارد نیازمند شرایط نگهداری مخصوصی بوده که این موضوع برای عرضه خرما در بورس باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

رئیس انجمن ملی خرمای ایران ادامه داد: یکی از مشکلات تولیدکنندگان این محصول، نبود مرجع قیمت‌گذاری بوده و قبل از عرضه خرما در بورس کالا باید اطلاع رسانی مناسب و کافی برای فعالان بازار آن انجام شود.


فرخی گفت: باید در نظر داشت که شرایط فروش و نگهداری هر محصولی با یکدیگر تفاوت دارد؛ بنابراین باید مقدمات لازم برای عرضه خرما در بورس کالا فراهم شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا اعلام کرد؛

گشایش انبار رطب مضافتی در یکشنبه هفته آینده

دیروز در تالار محصولات صنعتی و معدنی رقم می خورد؛

عرضه ۳۰ کیلو شمش طلا در بورس کالا

ارسال نظر