بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
«نفت ایرانول» به ازای هر سهم ۴.۰۴۷ ریال سود ساخت؛

تکمیل سبد محصولات جدید "شرانل"/ شیب صعودی روند فروش ۵ساله

میزان سرمایه "شرانل" در پایان دوره ۹ ماهه همچنان بدون تغییر نسبت به دوره مشابه بالغ بر ۲.۰۰۰ هزار میلیارد ریال گزارش شده، همچنین سود انباشته حاصل شده این «روانکار» برابر با ۸.۳۱۷ میلیارد ریال بوده که افزایش ۱۵۸ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۴۶۹۳

تکمیل سبد محصولات در آینده‌ی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، نفت ایرانول در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری (حسابرسی نشده)، مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره بالغ بر ۳۳.۹۵۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده که نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

صورت سود و زیان

صورت سود و زیان "شرانل"

سود خالص تحقق یافته "شرانل" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۹۹، برابر با مبلغ ۸.۰۹۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۶۵ درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده، همچنین به ازای هر سهم نیز ۴.۰۴۷ ریال سود ساخته است.

صورت وضعیت مالی منتهی به پایان آذرماه ۹۹

بر اساس این گزارش، نفت ایرانول در گزارش صورت وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع دارایی‌های خود را ۲۶.۲۰۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده، افزایش دارایی‌ها در مقایسه با سال گذشته رشد ۷۳ درصدی را تجربه کرده است.

نفت ایرانول میزان موجودی مواد و کالا خود را بالغ بر ۱۳.۲۲۴ میلیارد ریال ارائه کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است.

صورت وضعی مالی «نفت ایرانول»


میزان سرمایه "شرانل" در پایان دوره ۹ ماهه همچنان بدون تغییر نسبت به دوره مشابه بالغ بر ۲.۰۰۰ هزار میلیارد ریال گزارش شده، همچنین سود انباشته حاصل شده این «روانکار» برابر با ۸.۳۱۷ میلیارد ریال بوده که افزایش ۱۵۸ درصدی را تجربه کرده است.

درآمد‌های عملیاتی نفت ایرانول در پایان دوره ۹ ماهه منتهی به آذرماه ۹۹

مجموع سود ناخالص حاصل شده "شرانل" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۱۰.۶۸۵ میلیارد ریال به ثبت رسیده که از ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» تشکیل شده، همچنین در مقایسه با پایان سال ۹۸، افزایش ۱۰۲ درصدی را تجربه کرده و این شرکت تعداد فروش خود در ۳ ماه آتی را ۱۵۸.۹۷۶ مترمکعب برآورد کرده است.

روند 5سال اخیر مبلغ فروش


مبلغ فروش محصولات "شرانل" در پایان آذرماه ۹۹، بالغ بر ۳۳.۹۵۲ میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به ۲۹ اسفند ۹۸، ۱۱درصد افزایش را تجربه کرده و همچنین برآوردی که از میزان مبلغ فروش احتمالی "شرانل" تا پایان اسفند ماه می‌شود بالغ بر ۱۶.۸۵۳ میلیارد ریال است.


اهداف و راهبرد‌های آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات

شرکت نفت ایرانول قصد دارد در افق سال ۱۴۰۴، شرکتی سرآمد در عرصه تولید و تأمین انواع روانکار و محصولات مرتبط در سراسر ایران و منطقه، منطبق بر استاندارد‌های ملی و بین المللی همگام با آخرین تکنولوژی‌های روز تولید محصولات با کیفیت‌تر از طریق همکاری با شرکت‌های معتبر خارجی با توجه به حفظ محیط زیست باشد.

این شرکت در نظر دارد با ترکیبی بهینه از حجم فروش داخلی از طریق تولید محصولات نهایی متنوع‌تر و نیز تکمیل سبد محصولات با ارائه محصولات جدید به بازار و انتخاب صحیح سیاست‌های فروش از طریق شناخت بازار و ایجاد شبکه‌های توزیع گسترده، دارای بالاترین سهم در بازار مصرف کشور در سال‌های آتی و حجم فروش صادراتی بعنوان سودآور‌ترین شرکت نفتی ایران در بازار روانکار در جهت حفظ منافع ذینفعان به ویژه سهامدارن باشد.

برآورد شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده

برآورد تغییرات عوامل بهای تمام شده در ۳ ماهه باقی مانده سال ۹۹، باتوجه به عوامل تعیین نرخ تأمین مواد اولیه ذکر شده در بند‌های بالا و اثر تورمی بر هزینه‌های سربار می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۳۳ درصدی "شرانل"

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب نشان برنزین C۳ توسط شرکت نفت ایرانول
در چهارمین دوره جایزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی رقم خورد؛

کسب نشان برنزین C۳ توسط شرکت نفت ایرانول

رشد نرخ‌های این روانکار از آبان به‌سوی شکستن سقف رفت؛

"شرانل " و تعدیل مثبت ۲۶۵درصدی سودآوری

افزایش فروش و تولید محور اصلی بودجه ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول خبر داد؛

افزایش فروش و تولید محور اصلی بودجه ۱۴۰۰

ارسال نظر