بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۰۳۳۷

کارآفرینی در سوئیس

کارآفرینی در سوئیس از طرق خود ساخته و کسب و کار شناخته شده در میان متقاضیان بوده که طی سال‌های اخیر به عنوان روش مهاجرتی شناخته شده است.  کارآفرینی در این کشور با توجه به شرایط ویژه امکان پذیر خواهد بود.

حمایت از ایده‌های نوین حوزه سلامت در یک پویش

طی یک پویش از فعالیت مجموعه‌های مختلف در سه بخش فناوری آموزشی در علوم پزشکی، یادگیری الکترونیکی و آموزش مجازی و شبیه‌سازی در آموزش پزشکی برای مراحل مختلف توسعه کسب و کار، حمایت خواهد شد.

لذا افراد دارای ایده برای راه‌اندازی استارت‌آپ در حوزه آموزش، استارت‌آپ‌های فعال در حوزه آموزش، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه آموزش، مخاطبین این طرح هستند که می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس maadcenter.com/learninno_health مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۸۳۵۳۲۳۳۷ تماس بگیرند.

نخستین رویداد پیوند فرهنگی با موضوع شخصیت‌پردازی برگزار می‌شود

نخستین رویداد پیوند فرهنگی با موضوع «شخصیت‌پردازی» برگزار خواهد شد. بر همین اساس تمام فعالان حوزه‌هایی مانند پویانمایی، برنامه‌های عروسکی، بازی‌های ویدئویی، کتاب مصور و ... که دارای ایده تجاری‌سازی برای شخصیت‌های طراحی‌شده توسط خودشان هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی dalan.farhangbonyan.ir/farno-char مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۳۵۹۴۵۸۸۷۹ تماس بگیرند.

وضعیت تولید بازی در ایران بسیار شکننده است

مدیر استدیوبازی‌سازی شاه‌غول گفت : وضعیت تولید بازی در ایران بسیار شکننده است و هر آن ممکن است این حرفه از پیشروی باز بماند. بازار داخلی کوچک است، به دلیل تحریم‌ها دسترسی بازی‌ساز‌های ایرانی به بازار‌های خارجی هم مقدور نیست و امکان دسترسی بی‌دردسر به سرویس‌های خوب خارجی همچون AdMob، OneSignal و ... وجود ندارد، افزون بر این‌ها سرویس‌های داخلی پُرکاربرد مانند بکتوری و چشمک هم به دلیل شکست در کسب درآمد مناسب، ناگزیر سرویس‌های خود را تعطیل کردند.

صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان

مدیر توانمندسازی صندوق نوآری و شکوفایی گفت: امروز در حدود ۷ هزار استارت‌آپ در ایران فعال هستند که بعد از تجاری‌سازی محصول خود به جرگه شرکت‌های دانش بنیان می‌پیوندند، در حال حاضر نزدیک به ۶ هزار شرکت دانش بنیان داریم که صندوق نوآوری و شکوفایی وظیفه تامین مالی آن‌ها را طبق قانون بر عهده دارد، شرکت‌های دانش بنیان در سال ۲۰۲۰ توانستند صادرات خود را توسعه دهند به‌طوری‌که ۴۵۰ شرکت دانش بنیان صادراتی توانستند یک میلیارد دلار صادرات داشته باشند.

استارت آپ کانادا

با شروع کسب و کار و استارت آپ کانادا، به عنوان مالک یک شرکت یا استارت آپ کانادایی، راهی برای کسب اقامت دائمی این کشور وجود دارد. کانادا یک بازار سودآور است که به عنوان یک مقصد عالی برای تبدیل ایده‌ها به بیزینس و استارت آپ‌های جدید به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر