بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
نزدیک‌شدن
میزان درآمدی که شرکت تپسی در آذرماه از خدمات خود شناسایی کرد ۴ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۵۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۷۲۲۳

نزدیک‌شدن

بورس‌نیوز:

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۸۴۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های سوءپیشینه سفیران، جریمه سفیر و مسافر متخلف، راه‌اندازی مجدد، سرویس تلفنی، کمیسیون دریافتی از سفیران و سایر درآمد کسب کند.

نزدیک‌شدن

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در نهمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۹۵ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در آذرماه از خدمات خود شناسایی کرد بیش از ۴ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۵۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت استارتاپی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۸ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

نزدیک‌شدن

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در آذرماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با مبلغی در حدود ۹۲ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به ماه گذشته رشد ۴ درصدی را به دنبال داشت. درآمدی که شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرندة ۹۷ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد “تپسی” نیز از بخش «سرویس تلفنی» با درآمد نزدیک به ۳ میلیاردتومانی بود که در جایگاه بعدی ایستاد.

نزدیک‌شدن

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
با سرعت در شیب سودآوری
عملکرد "تپسی" در ۶ ماهه نخست سال؛

با سرعت در شیب سودآوری

بخوانیم از پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس؛

"تپسی" بار دیگر به رکورد خود رسید!

تخته گاز درآمدزایی تپسی در یک سال گذشته
تپسی در مهرماه شاهد رشد انفجاری درآمدزایی خود نسبت به دوره مشابه بود؛

تخته گاز درآمدزایی تپسی در یک سال گذشته

ارسال نظر