بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
جهش ۳۴ درصدی درآمد ماهانه
شرکت زر ماکارون میزان درآمدی که در یازدهمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۵۴۸ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۸۹۲۳

جهش ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

بورس‌نیوز:

شرکت صنعتی زر ماکارون با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۴۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۵۶۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست به روند صعودی خود ادامه بدهد.

جهش ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

شرکت زر ماکارون میزان درآمدی که در یازدهمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۵۴۸ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در بهمن‌ماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۳۴ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۴ درصد افت را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت غذایی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

جهش ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

میزان درآمدی که شرکت زر ماکارون در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که "غزر" در یازدهمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۷۳ میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه گذشته درآمد صادراتی این شرکت غذایی ۳۸ میلیارد تومان افزایش را تجربه کرده است.

جهش ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

بیشترین درآمدزایی که شرکت زر ماکارون در بهمن‌ماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «ماکارونی رشته‌ای» با ۲۹۲ میلیارد تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از فروش این محصول در بهمن‌ماه دربرگیرندة ۵۲ درصد از درآمد ماهانه "غزر" بود. مابقی درآمد‌هایی که زر ماکارون از فروش دیگر محصولات خود شناسایی کرد برابر با ۲۵۶ میلیارد تومان بود. "غزر" در بهمن‌ماه ۳ گروه از محصولات «رشته‌ای، فرمی و خاص» را در بازار خارج از کشور به فروش رساند.

جهش ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فروش ماکارونی‌های
روند درآمدزایی زر ماکارون در اوج به سر می‌برد

فروش ماکارونی‌های "غزر" در مسیر صعود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کم کم مناسب خرید برای میان مدت مناسب هست