بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
بخوانیم از عملکرد شرکت صنعتی زر ماکارون در اسفندماه؛

"غزر" با رشد ۲۸ درصدی به استقبال سال جدید رفت

کد خبر : ۲۷۹۵۸۴

بورس نیوز:

شرکت صنعتی زر ماکارون با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومانی در آخرین گزارش عملکر ماهانه منتهی به اسفند ماه، از تحقق درآمد ۶۱۱ میلیارد تومانی خود خبر داده است.

"غزر"  با رشد ۱۲ درصدی نسبت به بهمن‌ماه به رکود درآمد گذشته خود  در این ماه؛ دوباره دست یافته و پایانی خوش در سال ۱۴۰۲ را رقم زده است. 
درآمد تجمیعی این شرکت در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۵ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان بوده است که این میزان نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشدی ۲۸ درصدی را به ثمر رسانده است.

از اصلی‌ترین رشد‌های " غزر"، فروش صادراتی این شرکت بوده است که با ثبت رقم ۸۴ میلیارد تومانی رشدی عالی نسبت به ۶ ماهه دوره ذکر شده کسب کرده است.

سبد محصولات شرکت صنعتی زر ماکارون از محصولات متنوعی برخودار بوده که در این بین پرفروش محصولات آن «ماکارونی رشته‌ای» با سهم ۵۳ درصدی، بیش از ۳۲۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

مابقی درآمد‌هایی که زر ماکارون از فروش دیگر محصولات خود شناسایی کرده برابر با ۲۸۲ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است محصولات صادراتی "غزر" در ۳ حوزه «محصولات فرمی، خاص، رشته‌ای» در اسفندماه حدود ۸۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمدزایی به همراه داشته است. 
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
رشد ۶ درصدی درآمد
نسبت به ماه گذشته؛

رشد ۶ درصدی درآمد "غزر"

فروش ماکارونی‌های
روند درآمدزایی زر ماکارون در اوج به سر می‌برد

فروش ماکارونی‌های "غزر" در مسیر صعود

ارسال نظر