بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
نایب رئییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد:

کمک به افزایش حقوق بازنشستگان گرچه با دست خالی دولت

نایب رئییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان حوزه انتخابیه و در سطح ملی نسبت به این موضوع تاکید دارند گرچه دست دولت خالی است، اما با حداقل افزایش حقوق جاری باید به بازنشستگان کمک کنیم.
کد خبر : ۲۰۶۶۲۵

کمک به افزایش حقوق بازنشستگان گرچه با دست خالی دولت

به گزارش بورس نیوز، محمدجواد جمالی‌نوبندگانی درخصوص مصوبه مجلس دهم در برنامه ششم توسعه مبنی بر یکسان سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه به دلیل حقوق پایین بازنشستگان بر یکسان‌سازی آن تاکید شد، اما دولت به دلیل تحریم و فروش نفت نتوانست این مصوبه را اجرایی کند.

نماینده مردم فسا در خانه ملت ادامه داد: بازنشستگان مشکلات عدیده معیشتی دارند و حتی به دلیل کهولت سن با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین علت پیشنهاد کردیم که به کمک دولت در کمیسیون تلفیق بودجه منابع درخوری برای افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در نظر گرفته شود.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشسته‌ها برای سال ۱۳۹۹ باید متناسب با تورم در نظر گرفته شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مسئولان کانون بازنشستگان، گفت: مسئولان حوزه انتخابیه و در سطح ملی نسبت به این موضوع تاکید دارند گرچه دست دولت خالی است، اما با حداقل افزایش حقوق جاری باید به بازنشستگان کمک کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر